poniedziałek, 27 maja 2013

Trochę mnie :)

Dzisiaj pierwszy raz założyłam bloga. Jestem ciekawa jak sobie poradzę z tym wyzwaniem. Jestem chora i siedzę w domku więc dzisiaj będzie trochę więcej postów. Moje hobby to: pływanie, siatkówka, robienie zdjęć, czytanie książek :). Jestem raczej spokojną dziewczyną, ale nie raz też coś nie coś zmaluje. Ale to jak każdy. Chciałam teraz opisać moich przyjaciół, ale jestem już pogubiona. W podstawówce moją przyjaciółką była Paulina,ale szybko się skończyło. Teraz jestem w gimnazjum i żyjmy tym co jest teraz a nie co było. Teraz moją przyjaciółką jest Weronika. Gdyby nie zachowanie Marty nigdy bym jej nie poznała. Jest dla mnie oparciem. Mogę o wszystkim jej powiedzieć. DZIĘKUJE CI ZA TO ŻE JESTEŚ ZE MNĄ... (dobrze, że wtedy razem z Karą zdobyłyśmy się na odwagę i zrobiłyśmy to co zrobiłyśmy, gdyby nie to nie wiem jakby się to wszystko potoczyło)
DZIĘKUJE CI JESZCZE RAZ .

1 komentarz: